Så har ni aldrig sett mig förr..?

Godkväll på er finisar! Vad har ni för er? Själv kollade jag nyss klart på en film. "puss" om det är någon som har sett den? En svensk drama komedi typ. Förväntade mig mer av den eftersom att den har gått på bio osv, tyckte inte den var speciellt bra. Och nu ligger jag och äter äppelpaj haha, och snackar med några kompisar på facebook. Fick också en kommentar i förra inlägget där det stog såhär... "Hahaha, du säger ju att du vill bli modell men du vågar inte ens visa dig utan smink.. fett synd ;)" Och det är såklart man väljer att lägga upp bilder när man är fixad och fin än ofixad och osminkad? Någon som håller med mig..? Men visst VÅGAR jag visa mig utan smink men väljer att lägga upp bilder jag känner mig snygg på istället eftersom att jag inte känner mig speciellt snygg utan smink. Självklart vågar den här personen inte stå för sitt namn och väljer att kommentera anonymt, det kanske vi ska kalla.... fett synd ;)

Här får ni en bild på mig helt osminkad. Puss på er!


(Har bikini på mig under som har åkt ner så det ser ut som jag har största hängtuttarna, var bara tvungen att tillägga det för det ser sjukt fult ut hahaha!)

Kommentarer
Postat av: johanna

due sjukt snygg :)

2012-05-20 @ 11:49:38
URL: http://johannabananaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0