Lyckad kväll & powerwalk

Vaken nu, chockad över att jag vaknade vid åtta? Absolut inte likt mig, speciellt inte efter igår.. haha! Drog ut runt nio tiden med min vän Sydnee (hon är från england om någon undrar) Vi började med att föra på mitt favorit ställe D&G, grymt! Sen på lite andra ställen med trevligt folk. Sen dansade vi och hade sjukt kul hela natten. Blev taxi hem runt 3-4 tiden. Kom hem och slocknade direkt.
Och igår på kvällen innan jag drog ut tänkte jag att jag skulle gå upp tidigt idag för att ta en powerwalk, dels för att alkohol är jätte mycket kcal och jag vill få snäppet fastare ben, och så gjorde jag det också?! Cred till mig haha. Inte för att det är så att jag kommer göra det efter varje gång jag har varit ute men försöka så ofta som möjligt i alla fall annars ger det inga resultat! Blev en på 90 minuter. Åt havregrynsgröt efter det till frukost också, gillar inte det speciellt mycket men det är nyttigt och man håller sig mätt länge så man slipper gå och "småäta". Får se hur min nya taktik går. Nu ska jag hoppa in i duschen och efter det ska jag till stranden med min låtsasmamma och lillebror. Varit vid poolen nästan varje dag sen jag kom hit så ska bli skönt med lite omväxling!
Tyvärr så har jag inga bilder från igår för jag lämnade min Iphone hemma, orkade inte ta med någon väska och annars är jag helt säker på att jag skulle tappa bort den, hade inte varit så kul! Men jag tror hon tog lite bilder så då kan jag lägga in dom lite senare om någon skulle vilja det. Ha en fin dag. Puss!



Kommentarer
Postat av: Anonym

jag vill se:9

2012-05-12 @ 11:47:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0