Love is pain

Vill bara slänga in ett sista inlägg till er, även fast jag vet att dom flesta ligger och sover just nu! Men tycker faktiskt jag har blivit rätt så bra på att uppdatera när jag är utomlands... om man jämför med min uppdatering förut? Kanske ska fortsätta såhär! Klockan är tre här nu och jag ska gå och lägga mig. Har satt alarmet på klockan åtta för att jag ska gå ut på en 90 minuters PW. Går ut så tidigt med tanke på att det blir alldeles för varmt på dagen för det. Lovat mig själv att göra det så nu jävlar! Bjuder på en bild från idag, ni ser ju vad det står men kärleken går ju inge vidare så blev ett brustet hjärta, sad... Vi hörs imorgon! Eller ja, senare idag.. Godnatt ♥



Kommentarer
Postat av: Anonym

Du ser verkligen inte svensk ut. jag visste direkt att du var portugis, och portugis tjejer är så jäåäääävla snygga. Aja är lite avis på dig, sluta inte blogga och börja uppdatera såhär som du gör nu. Din blogg är bäst marilyn!

2012-05-13 @ 12:15:46
Postat av: s

love is not pain! och du har skrivit fuck kärleken men det är fuck perssonen som fick dej att tänka så! du är en himla fin tjej och du är nog himla stark när de gäller sånt här. du hittar en snart en kille som behandlar dej med respekt i prommes!!!

2012-05-13 @ 21:37:41
URL: http://bbiinaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0