Kan inte sova, får bli en sån här! 100% ärligt

SEX/KÄRLEK

1. Är du singel nu? Ja, det är jag!
2. Föredrar du långa förhållanden istället för korta? Har aldrig haft ett seriöst förhållande, men om jag skulle ha. Ett långt.
4. Har du / haft en kk? Ja.
5. Har du haft oskyddat sex någon gång? Ja
6. Har du dumpad någon och sedan ångrat dig? Yes..
7. Har du någon gång varit riktigt svartsjuk? Ja tyvärr, värsta känslan som finns.
8. Har du hållt på med någon för att göra någon annan svartsjuk? Ja.
9. Haft sex på fyllan? Ja det har jag.
10. Sagt "jag älskar dig" till någon och verkligen menat det? Ja!
11. Somnat gråtande pga kärleken? Ett fåtal gånger.
12. Blivit sviken? Yepp
13. Varit på en blind date? Nix
14. Haft sex med över 10 personer? Ja

SISTA SOM
1. Du fick en puss av? Min lillebror!
2. Du fick en kyss av? En speciell person.
3. Du delade ett riktigt skratt med? Molly
4. Du höll i handen? Kommer faktiskt inte ihåg...
5. Skickade ett sms till dig? Adrian
6. Ringde dig? Dolt nummer
7. Du sov med? Sarah tror jag



Kommentarer
Postat av: Sofia

Vem gillar du? Adrian? :)

2012-05-19 @ 17:41:28
Postat av: Anonym

Är man orre så är man

2012-05-20 @ 00:27:25
Postat av: Anonym

Gillar du honom eller?!

2012-05-20 @ 11:35:28
URL: http://Bdkdnkdldkdm
Postat av: Anonym

Gillar du honom eller?!

2012-05-20 @ 11:38:59
URL: http://Bdkdnkdldkdm

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0