Jag är bara ärlig

Hej.. Lyckan och glädjen höll inte länge om man säger så, nu på kvällen blev jag deppig igen.. Vad är det för fel på mig!? Orkar verkligen inte med det här... helt ärligt så tror jag att jag är kär, olyckligt kär. Och det finns ingen värre känsla en det här, det gör ont i hjärtat på något sätt.. fan. Jag vet att jag låter som världens deppigaste person just nu och min blogg kanske blir tråkig, men det är jag, deppig, sårad... Tack och lov att Sarah kommer hit om några dagar, behöver verkligen henne mest av allt just nu. Personen jag kan snacka med allting om och veta att det stannar där, och behöver gå ut och ha kul.... nu! Funderar på att dra ut, det kanske är lika bra, vi får se.
-
Förra året

Kommentarer
Postat av: Anonym

hänger inte riktigt med, men är du i portugal?

2012-05-23 @ 23:03:01
Postat av: Anonym

Ja hon är i Portugal... Kan du inte läsa?

2012-05-24 @ 17:15:15
Postat av: Josefa

Hörru, Marilyn, logga in på facebook! måste snacka med dig, brottom! bra puss <3

2012-05-24 @ 17:54:05
URL: http://josefas.blogg.se/
Postat av: Amanda

<3

2012-05-24 @ 19:08:53
URL: http://kkrazy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0