Dygnat...

Godmorgon! Jag är uppe med tuppen haha (nu tänker ni säkert vafan gör jag vaken såhär tidigt..) men saken är den att jag har inte sovit en endaste blund inatt. Jag har varit vaken tills nu, för det första har jag inte kunnat sova för det har inte gått... och jag orkade inte vända på dygnet helt och hållet så det här är det enda sättet att vända tillbaka det om man säger så. Jag är speciell ibland. Ska i alla fall snart ut på en PW i den härliga morgonsolen! Låter som jag är en 65 årig gammal tant, men aja.. blir en 90 minutare som vanligt! Känner för den delen också att jag har blivit rätt så bra på att uppdatera men snarare riktigt dålig på att ta nya bilder! Kanske inte så kul att se massa gamla... får bättra mig på den biten. Eller? Vi hörs mer om någon timme sweets ♥
-
Hahahahaha.. Jag för två år sen, liten och söt jag var.... Saknar dock mitt hår

Kommentarer
Postat av: Josefine

Tycker du är så fin! =)

2012-05-25 @ 21:37:09
URL: http://joseefiiinee.blogg.se/
Postat av: Anonym

lite kul att du skriver att bilden är två år gammal. vi båda två vet att bilden bara är ett år gammal. har också den där magtröjan och den kom ut förra våren. minns även bilderna på dig och sara som ni tog med dem magtröjorna förra året. hahaha btw du var jätte söt på bilden så du behöver ju inte plusa på ett år :)

2012-05-30 @ 17:34:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0