Deppmode

Godkväll! Hur är det med er? Det funkar väl med mig... lite tankar i huvudet och så. Vill bara glömma vissa saker just nu, tankar som gör mig ledsen bara av att tänka på, yes. Men annars så kom jag nyss hem, har köpt lite gott tills ikväll och ska bara mysa med mig själv "ta hand lite om mig själv" ansiktsmask, hårinpackning (för typ tredje gången i mitt liv haha...) och sen sätta på en film, blogga lite på det också! Försöka uppdatera er i alla fall. Men nu behöver jag lite tid för mig själv som sagt, vi hörs sen. Lägger in en gammal låt, men vafan den är fortfarande skitfin enligt mig i alla fall.. Puss


Kommentarer
Postat av: Anonym

Gud vad du klagar, du som hade tjatat så mycket om att få åka till Portugal och när du väl är där så klagar du bara, ryck upp dig :D sen undrar jag bara, är nattlivet osv kul där!?? lägg gärna in några bilder från förra året du var där som vi i bloggen inte har sett om du har några puss :D

2012-05-21 @ 02:40:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0