8e maj 2012

Godmorgon! Skönt att sova ut.. fast klockan är en timme bakåt här, ett i sverige nu och tolv här. Haha hatar att det är olika tider, vet inte varför! I alla fall. Som jag skrev igår, blev en liten besvikelse när jag vaknade och kollade ut.. molnigt precis som igår. Vill ha sooool! Men det hindrar mig inte från att lägga mig vid poolen och chilla. Så skönt! Så det hade jag tänkt göra nu med lite jordgubbar och färskpressad apelsinjuice vid sidan av. Haha vad mobbad jag låter! Riktigt skönt ska det bli i alla fall. Ska försöka ta lite fina bilder så jag kan bjuda på dom ikväll. Ha en fin dag för det ska jag ha, puss på er!
-
4
I söndags, underbart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0