30maj 2012

Godmorgon! Kanske lite sent att säga godmorgon nu men aja... jag vaknade i alla fall för ett tag sen och tänkte ta ett dopp i poolen men det är molnigt och tråkigt ute.. IGEN. Det suger, har jag någonsin sagt att jag alltid har otur med vädret?.. nu vet ni det! Ska fixa mig sen ska jag ut och äta med familjen och kolla runt lite och se om man hittar något. Sarah ska göra en ny design till mig snart också som kommer upp om någon timme förmodligen, toppen! Men nu ska jag inte sitta vid datan har andra saker för mig... PUSSS
-
Förut.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej fina du!

Du är så sjukt vacker!

Skulle inte du kunna lägga in en bildbomb på dig genom åren så man får se hur du sett ut?

Hur gör du för att vara så fin hela tiden? Och skulle du kunna lägga in fler bilder från när du var modell? Puss

2012-05-30 @ 17:52:43
Postat av: Hanna

Hur länge har du och Sarah känt varandra? :)

2012-05-30 @ 21:00:05
URL: http://hannalindqvists.blogg.se/
Postat av: Anonym

Kan du inte ta kort på dit hus i portigal?:D

2012-05-30 @ 22:13:54
Postat av: Elin

titta vad jag skrivit på epost!

2012-06-05 @ 01:35:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0