<3

Hej sötnosar! ÅH vad allt känns bra just nu... sitter typ och ler hela tiden. Jag vet inte varför, jag har börjat skita i honom vilket får mig att må mycket bättre, tänkt på annat och snackat med folk som får mig att må bra, sen kommer min bästavän om 7 dagar också vilket gör att det inte kan bli bättre! Jag längtar så mycket så jag typ dör haha... Sitter i alla fall nu och äter godis, portugisiskt godis är inte lika gott som svenskt lösgodis måste jag säga... saknar det haha inte ätit det på en månad :( Antar väl att det är posetivt..? Ska sätta på en film snart men först kolla facebook och lite sånt. Pusssar



Kommentarer
Postat av: Anonym

Push it to the limit! HAHAHA

2012-05-30 @ 12:03:42
Postat av: Anonym

bra brön

2012-05-30 @ 16:15:49
Postat av: Diana

Men hej push up's till månen.

2012-05-30 @ 16:17:21
Postat av: Farthead 2000

riktikgt snygg! hon vill man ha över sig!

2012-05-30 @ 16:21:35
Postat av: Anonym

Skit fin bild marilyn! :)

(oj vad ironiskt det där lät, hehe men iallfall noll ironi!) <3

2012-05-30 @ 16:53:55
Postat av: Anonym

Hej gumman din blogg är as bra och du har hört det här flera gånger men måste bara säga att du är så sjukt vacker! Jag dör varje gång jag ser dig!



Men jag ville fråga dig två saker.

Kan du visa bilder på ditt hus där ni bor i Portugal eller bara ditt rum? Skulle vara jätte kul å får se hur du bor.



Sen undrade jag hur stora bröst har du för på vissa är dem mindre än andra men Självkalrt puschsr man upp dem då och då. Men vilken storlek har du? Kram ta hand om dig sötis!

2012-05-30 @ 17:50:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0