Wish you were here

Kom hem för ett tag sen, har bara chillat sen dess. Är så grymt trött.. är trött hela tiden nu för tiden, mysitskt. Övertrött kanske bara? Men jag tänker positivt, det är 1 dag kvar tills FREDAG! Lycka!
-
Jag och Sarah drog in till stan och träffade några vänner, skulle köpa en tröja men hittade inte just den jag letade efter så får åka in till stan imorgon igen och titta.. efter det åkte vi hem till Sarah och åt middag sen åkte jag hem, intressant dag. Imorgon ska jag till skolan tror jag, sen på ett möte vid fyra.. också en ritkigt intressant dag! Haha. Tror jag ska somna till en film snart, tvätta bort mitt smink osv sen kanske jag slänger in ett blogginlägg till.. Annars säger jag godnatt och så hörs vi imorgon.:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0