Världens bästa

Jag vill bara säga tack till allting du gjort för mig, och allt du gör för mig. För att du alltid finns där.. Utan dig i mitt liv hade jag aldrig klarat det.. det är jobbigt att du bor utomlands nu och är långt ifrån mig... jobbigt att jag inte kan gå utanför din dörr 10 minuter när jag vill som jag kunde förut. Jag tänker på dig varje dag och saknar dig så mycket, men jag vet att jag alltid är välkommen dit du är. Allting är så svårt utan dig sen du flyttade.. Ingen kan någonsin förstå hur mycket jag älskar dig och hur mycket du betyder för mig, jag kan inte ens förklara det... Du är det absolut bästa jag har, det viktigaste i mitt liv. Sen jag var liten har du alltid velat mitt bästa och vill det än idag, smsar & ringer dig ofta för att få höra din röst och blir lika glad varje gång du ringer. Jag älskar dig mest av allt på denna jord, mitt allt, mitt liv. Pappa ♥



Kommentarer
Postat av: shiva

va söta

2012-03-08 @ 22:47:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0