Vaccationtimes!

Jag och Sarah sitter och äter frukost nu och har snackat länge nu på morgonen att vi vill studera utomlands, eller vi har tänkt på det länge. Antagligen USA eller Costa Rica! Gå på high school då - tillsammans. Tänk er vad kul!? Lära känna massa nya människor, komma bort härifrån i 1 år, uppleva nya saker som man aldrig upplevt förut osv... Jag vill ju som sagt ut och se världen och inte sitta här och plugga i 3 år och sen jobba här hela mitt liv, nä fy vad tråkigt! Och hela sommaren blir ju Portugal, ja jag är trött på sverige det kanske märks? Hehe
-
Vi bangar inte!! Nu ska jag ringa mamsi :)
.
Den här miljön.. i 1 år? Ja tack!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahaha ni kan väl knappt säga hej på engelska? :p två dvärgar på ett high school med massa snygga smarta amerikaner..naaaah

2012-03-07 @ 14:06:19
Postat av: Lisa <3

Heej din blogg e sjukt vacker jag läser den ganska mycket en fråga hur gammal var du när du kom in i purberteten / mens ?

2012-03-07 @ 14:17:04
Postat av: Kicci

Låter ju nice! Men det är väl inte gratis direkt att plugga i USA eller Costa Rica? Känns som ni har AD/HD båda två... Ändrar er hela tiden om vad ni vill göra, vart ni ska blogga osv. Det är superviktigt att gå klart gymnasiet och få ett SLUTBETYG och visa att man kan följa ett schema, inte ha massa frånvaro osv när man söker jobb sen. Vad tänkte du bli sen? Städerska? jobba på Donken? Eller.......?

2012-03-07 @ 20:17:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0