Mars 29, 2012

Godmorgon!  Hur har ni sovit? Jag har sovit bra! Men nu när jag vaknade mådde jag mindre bra, jätte ont i huvudet och bara illamående... usch, hatar att må så. Mått så konstant i kanske 4 dagar, vet inte vad det är. Men när jag kollade ut blev jag lite gladare i alla fall, det regnar inte! Som det gjorde igår, regnade typ hela eftermiddagen... det är det värsta vädret jag vet, regn.... gick med en tröja på huvudet folk kollade på mig som om jag var dum i huvudet (?) haha, men får väl hoppas på att solen skiner fram idag och att det inte regnar igen!
Har nyss tagit en varm & skön dusch, älskar att duscha på morgonen man känner sig så fräsh efteråt och blir dubbelt så pigg ;) hehe, och nu ska jag äta frukost sen börja fixa mig! Pussssss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0