Svar på frågestunden

hur många gånger har du haft sex ?
och hur oftast har du det ?
Svar: Hur många gånger? Jadu.. jag räknar inte sånt så kan tyvärr inte svara på det haha, hur ofta jag har det.. haha någon gång i månaden kanske..?

om du måste välja va lebb eller bi?
Svar: Bi såklart, då kan jag ju fortfarande gilla tjejer OCH killar. Lebb då är jag ju inte intresserad utav killar alls..

Är du oskuld ?
Svar: Nej det är jag inte.

Hur många satt du på i portugal i somras ;)
Svar: Haha åh herregud jag lovade att vara ärlig :) 3.

Har inte du lockigt hår? Hur får du det så rakt? Har du nån speciell platttång?
Svar: Jo jag har lockigt hår, jätte lockigt faktiskt. Men jag har plattat mitt hår rätt så länge nu så det har vant sig eller vad man säger, i början när jag plattade det lockade det sig mycket snabbare men mina lockar har "dödats" lite av allt plattande så det håller sig rakt mycket längre nu, en vanlig plattång..? haha!

hade du bra betyg i grundskolan? vad för betyg? :)
Svar: Nej det hade jag inte, inte enligt mig i alla fall. 170

hur många har du haft sex med?
när blev du av med oskulden?
hur länge har du och sarah känt varandra?
hur länge ska du vara i portugal i sommar?

Svar: Två siffrigt i alla fall, förra sommaren, jag och sarah har känt varandra i snart 9 år. Ska vara i portugal i en och en halvmånad ungefär, så som det ser ut nu! :)

Hur lång är du?
Hur mycket väger du?
Sko storlek?
Vet dina föräldrar att du festar mycket?
Svar: Sist jag mätte mig var jag 158 och när jag vägde mig vägde jag 45, skostorlek 37. Och ja, dom vet om att jag gör det varje helg, i princip.

bh-storlek?
Svar: 75B

Vad andvänder du för hårprudukter? och för sminkprudukter? visa gärna ! :) Hur tar du hand om ditt hår? Asso plattar du det varje dag? och hur får du så rakt när du plattar? håller du plattången typ länge vid topparna då eller, för det är såååååå sjukkkt fint. DÖÖÖÖÖR!
Sen också, hur får du sån fin kropp? tränar du? eller äter du nyttigt eller hur göör du kvinnaaa? :)

Svar: Jag använder faktiskt inge hårprodukter! Inge hårinpackning eller något sånt, bara mycket balsam när jag duschar haha! Smink kan jag visa i ett annat inlägg :) Jag plattar mitt hår varje dag ja, nej jag plattar det bara normalt håller det inte längre elller kortare på vissa stället. Tack så mycket, men det är sjukt slitet! Hur jag har så fin kropp... haha jag vet faktiskt inte, jag har aldrig någonsin tränat (för att vara ärlig) Och ibland äter jag nyttigt ibland inte, hehe.

Hur många har du legat med?
Skulle du kunna ta ett kort på ditt rum så man får se hur det ser ut?
Skulle du kunna bli kompis med någon över internet och sedan träffa den i verkligheten?
Hur mycket väger du/ hur lång är du?
Förlåt för att jag frågar om ditt privtliv men som sagt du behöver inte svara. Ligger du med många på fyllan? Och är du och Alex tsm? Jag vet att di skrivit nej men du skriver inlägg om honom hur söt han är och hur glad han gör dig:)) kram

Svar: Exakta siffran är väl inte så viktigt haha..? Över 10 i alla fall, ja det kanske jag skulle kunna göra! Jag vet faktiskt inte, känns som det var på " pea tiderna " man blev kompis över internet, men man vet aldrig. Är 158 och väger 45 kg. Nej jag ligger inte med många på fyllan, har hänt någon gång men inte så att jag gör det varje fest, absolut inte! Hehe nej jag och Alex är inte tillsammans, man får väl se vad som händer :)

Varför har du slutat i skolan?
När kommer du börja igen?
Vad är dina planer hittils?
Vem var ditt bästa haff i Portugal?
Svar: För att jag kände att skolan och linjen var helt fel för mig och vill börja om på nytt! Jag kommer börja i höst. Mina planer hitils är att börja jobba nu snart tills jag och Sarah åker i slutet av maj. Hmmmm.. mitt bästa haff i Portugal måste nog vara en kille från Holland som hette Oscar!

Har du haft analsex? :)
Vad har du för trosor på dig idag?
Vem har störst bröst av Marilyn Gustafsson och Avin? (Det är något jag undrat länge ^^)
När hade du sex senast?
Har du någon gång medvetet låtit stringen sticka upp ovan byxkanten för en lärare eller en anna person?
Är det sant att du strippat på en fest och sedan onanerat samma kväll inför en gäng killar?
Brukar du onanera?
Hur ofta? :)
Svar: Nej det har jag inte :) vita spets trosor haha (intressant..?) Jag brukar inte kolla på marilyn och avins bröst men okej....
Förra veckan. Haha nej det tror jag faktiskt inte att jag har! Kanske på fjortistiderna men ingenting jag kommer ihåg. Nej det där är verkligen inte sant, vet inte vart du har fått det ifrån! Nej, haha.

Vem är din förebild?
Om du var tvungen att flytta utomlands vilket land skulle du flytta till? :)
Älskar din blogg!

Svar: Måste nog vara Justin Bieber, han har kommit så långt på egenhand och är så sjukt grym. Portugal eller USA, helt klart. Tack så mycket!

Hur kan du bli så brun på sommaren? Hur ofta solar du, och solar du solarium? :D
Svar: Bra pigment antar jag ;) Händer ibland att jag solar solarium.

Hur börjar du din solbränna? Alltså hur får du grundfärgen, på vilket sätt?
Svar: Brukar alltid sola solarium ganska så mycket precis innan sommaren kommer när man kan börja bada och så, så det är väl nog så! sen kommer färgen automatiskt av sig själv utomhus osv.

varför blir inte du och alex tillsammans?!
Svar: Vi har kanske träffats 4-5 gånger och inte pratat så länge hehe, men klickat ganska så snabbt enligt mig i alla fall :) Varför vi inte blir det? Man vet aldrig vad som händer, kanske någon gång kanske inte :)

App-tips?
Vad brukar du äta på en dag? Haha
Hur ser din framtid ut? ;)
Svar: Jag är så dålig på appar haha så jag måste nog säga Instagram som säkert alla redan har! Frukost lunch och middag är väl det vanliga, om jag inte skippar frukosten eller lunchen ibland... min framtid har jag faktiskt ingen aning om än, vill i alla fall ha en bra man, fint hus, bra jobb, och två barn. En tjej och en kille!

Är det sant att du och sara förlorade eran oskuld i en trrekant ?
Svar: Nej

skulle du kunna göra en sminkvideo?
röker duu?
Svar: Det kanske jag skulle kunna fixa! Ja tyvärr så gör jag det.

Är det inte lite "läskigt" att gå i Stockholm själv en kväll/natt med tanke på att det händer så mycket där?
Hur länge har du och Sarah varit vänner?
Är ni ofta osams?
Blir ni aldrig lite små irriterade på varandra?
Ha en bra vecka. Kram
Svar: Det beror på hur sent det är och vart någonstans det är! Vi har snart varit vänner i 9 år, vi småtjaffsar ganska ofta men löser det efter 10 minuter :)

röker du dagligen?
Vad använder du när du tvättar bort sminket? :)

Svar: Ja det gör jag. Antingen sminkborttagning eller tvål och vatten.

varför är du en sån jävla fjortis?
varför tror du att du är så snygg när du är sjukt ful?
varför pushar du tuttarna och drar in magen?

Svar: Jag är inte fjortis, jag vet att jag inte är ful, jag pushar inte tuttarna och drar definitivt inte in magen! Haha dom som skriver såna här kommentarer är så avundsjuka, sad but true!

Nämn tre snygga kändis killar och tre snygga kändis tjejer ? :)
Svar: David beckham, Leonardo Dicaprio, Christiano Ronaldo
Megan Fox, Selena Gomez, Adriana Lima

Vilket bussnummer brukar du oftast åka varje dag? Vad hände med dig och Niclas?
Är du nöjd med din kropp?

Svar: haha 165 och 742 tror jag, det som hände mellan mig och Niclas är en ganska så lång och komplicerad historia så orkar faktiskt inte ta den! Ja jag är nöjd med min kropp :)

hur känner du Molly forsberg? är ni ens bra kompisar?
Svar: vi träffades på en fest förut och sen dess har vi umgåtts rätt så mycket, vi klickade rätt så bra om man säger så!

Vad använder du för värmeskydd när du plattar håret ?
Svar: Använder inget värmeskydd, men kanske ska börja med det.. mitt hår är sjukt slitet tycker nästan synd om det, haha!

Har du varit gravid nångång och gjort abort? Isf va det läskigt att göra abort eller gjorde de ont? Funderade du på att behålla bebisen eller va de klart att du skulle göra abort? Super bra blogg !
Svar: Ja jag har varit det en gång.... Nej jag tog bara ett piller behövde inte göra abort att "suga ut" eller något sånt. Jag var helt säker på att jag inte skulle behålla bebisen, älskar bebisar och barn men jag skulle aldrig behålla ett nu och skaffa ett barn när jag är så ung haha. Tack :)


1. Är du tillsammans med alexander? Kommer det bli något?
2. Umgås du mer med svenskar än utländska?
3. Hur många gånger har du haft sex i ditt liv? Och isf vem den senaste gången? :)
5. Vem hade du valt, PAOW ELLER DESSIE?
6. Vad tycker din mamma om att du har gått av skolan?
7. Får du göra vad du vill?
Svar: Nej det är vi inte, jag vet inte. Man får väl hoppas på det bästa! :) Jaa jag umgås mer med svenskar. Haha men jag räknar inte hur många gånger!! Det kan ni kanske lista ut? Haha! Paow hade jag valt, tycker hon är snyggare och har mycket bättre blogg. Dessies blogg är tråkig. Min mamma tycker såklart inte det är bra att jag hoppade av skolan, men hon ville samtidigt inte att jag skulle gå något som inte passar bra för mig som jag inte trivdes med. Får inte göra exakt vad jag vill men det mesta, beror på vad det är.

Har du haft sex med sebastian Krantz ? Fan vad coolt isåfall!
Svar: Ja, nej inte speciellt coolt alls. Haha

vet dina föräldrar att du röker och dricker? Om dom gör det, hur fick dom veta? och blev dom inte sura då?
Svar: Ja det vet dom, dom fick reda på det för väldigt längesen genom min blogg tror jag.. dom blev inte så glada för jag var ganska liten, men dom har ju vant sig och sålänge jag inte kommer hem stenpackad och inte kan stå upp är dom lugna. Dom litar på mig :)

Med vilka har du haft sexuellt umgänge med? :)
Svar: Okej jag tänker inte sitta här och skriva varje namn haha? 

vad säger din mamma och pappa om att du ska hoppa av skolan och säger hon något om varför du nästan alltid sover någon annanstans?
Svar: Det står högre upp! Jag sover hemma ganska ofta..? Borta ibland och kompisar här ibland, det är helt lugnt med dom!

Det var allt. Hoppas ni blev nöjda med svaren, puss!

Kommentarer
Postat av: 22cm

haha varannan kommentar handlar om sex, säger en del om dig ;)

2012-03-28 @ 22:35:20
Postat av: Isabell

Sjukt bra blogg! Är så avundsjuk på ditt utseende och kropp också!

2012-03-28 @ 22:52:43
Postat av: Anonym

"22 cm" det säger väl inget om henne utan mer om dom som skrev frågorna. tänk lite.

2012-04-04 @ 19:08:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0