Uppdatering!

Hej finisar  Hur mår ni? Med mig är det bra! Jag och Sarah kom hem halv 8 imorse och somnade på direkten, var hos ludde.. hur snäll är jag inte som ställer upp för Sarahs skull mitt i natten för att hon vill träffa honom? Hehe! I alla fall, vaknade då ganska sent och så drog vi till Farsta centrum och åt kinabuffe, såå gott!! Var hungriga och orkade inte laga mat... Och nu är vi tillbaka hos Sarah och ska fixa till oss lite, får se vad planerna leder till lite senare!
Har kollat igenom vissa frågor på frågestunden också, väldigt mycket sex frågor haha som jag nästan kunde ana för så blir det alltid. Och jag som lovat att svara ärligt på allt, spännande! ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0