Svar på rolig kommentar

berätta vad som har hänt mellan dig och sarah tjulander istället för att vara omogen och skriva skit om henne på din blogg och kommentera saker på hennes statusar för att du är så jävla avundsjuk.

Svar: Okej... för det första vill jag bara säga att hon är nog den sista personen jag skulle vara avundsjuk på, bara för jag har skrivit om henne behöver det inte betyda att jag är avundsjuk, jag skriver så för att jag stör mig så jävla mycket på henne och hennes blogg, och för att hon har sagt till hennes läsare och mig att hon inte är känd och sen så skriver hon " tack alla fans för ni finns, det är bara komma fram och ta idolbilder med mig om ni vill" då undrar man ju om hon vekrligen inte tycker att hon är känd? Sen att hon bara leker ganska allmänt är ju ingen nyhet. (enligt mig) Jag och hon var ju ganska så bra vänner sommaren 2010 och umgicks nästan varje dag, då kan jag erkänna att hon var hur gullig och snäll som helst. Men då undrade du vad som hänt mellan oss och varför jag är som jag är? Då ska jag svara på det.

Den sommaren som sagt så var vi ungefär varje dag, men sen när vintern började komma träffades vi kanske bara 1 gång i veckan eller mindre. 3 gånger på en månad.. hon började säga till mig att jag bara "ville umgås med henne pga av hennes blogg" Då förstår jag inte riktigt hur hon tänkte, när hon och jag började lära känna varandra genom pea (hahaha) så hade hon inte ens en "stor blogg" så hur kan hon säga så om hon inte påstog att hon var känd ? Det komiska var ju också att jag inte ens visste att hon hade en blogg när vi började träffas och snacka, jag hade själv då också en blogg så det kan lika mycket väl ha varit hon som ville umgås med mig pga min blogg som jag för hennes `? eftersom att vi båda hade runt 400 besökare då har jag för mig. Hon började ignorera mig när jag frågade om vi skulle ses ibland, till slut så orkade jag inte med henne :) "jag finns alltid för mina vänner`` den har man hört ofta, det är vissa anledningar till varför jag stör mig på henne och jag har rätt att skriva exakt vad jag vill.

DEssutom har jag inte skrivit något taskigt utan det är bara ren fakta, sanning och vad jag tycker. Avundsjuk är jag absolut inte haha, roligt att vissa tror det... någon jag är avundsjuk på? Megan Fox.. Kenza? Mary-kate & ashley? då kan vi börja snacka. Ge mig en aneldning till varför jag skulle vara det på sarah ? För att hon har 11.000 läsare, har gjort en maybelline video och träffat storbloggarna? Nja inte riktigt faktiskt. Tycker bara det är riktigt falskt av henne att göra så, det roliga är ju att jag inte ljuger alls i den här texten " bara för att " utan det är 100 % sanning och det vet hon mycket väl själv.

Hoppas du fick svar på din fråga, puss :)



Kommentarer
Postat av: Anonym

Bra svar , nu börjar man se dig med andra ögon :)

2012-03-02 @ 23:55:08
URL: http://dmalas.blogg.se/
Postat av: Linnea

jag visste att hon va för snäll & gullig i bloggen för att det skulle va sant! tack för att du skrev det här Marilyn, nu kmr ingen (iaf inte jag) att gå på Sarahs lögner i bloggen längre! måste få säga att din blogg är bra mycke bättre än hennes ;)

2012-03-03 @ 00:01:09
URL: http://liinnejah.myshowroom.se
Postat av: Anonym

Dubbelmoral på hög nivå från din sida, när alla kritiserar dig är alla helt plötsligt avundsjuka. Men när du kritiserar någon så är den ren fakta, om någon säger att du är avundsjuk på personen i fråga! För att sammanfatta detta man behöver inte va avundsjuk för kritisera!

2012-03-03 @ 00:01:40
Postat av: Anonym

Hon verkar faktiskt ganska falsk, leker söt & trevlig i bloggen. Men då vet du iaf att när någon skriver något taskigt till dig så kanske det inte heller handlar om avundsjuka?... Kanske bara vad man tycker, eller hur? Hur som helst var det jättebra skrivet! :)

2012-03-03 @ 00:11:35
Postat av: Anonym

vilken dubbelmoral från din sida, du verkar ju inte kunna ta kritik väldigt bra för så fort någon kritiserar dig så är man enbart avundsjuk och den åsikten man har är ren avundsjuka. men när du kritiserar någon, och någon påstår att du är avundsjuk så är det helt plötsligt ren fakta. man kan ha åsikter och kritisera utan att va avundsjuk, men visst kan man göra både och.



just sayin!



ps detta handlar inte om din relation med Sarah om du skulle uppfatta det så.

2012-03-03 @ 01:26:30
Postat av: Anonym

FAN VAD DU ÄR BRA, VISST HON LEKER SOM ATT HON ÄR KÄND BARA FÖR ATT HON HAR 11 000 LÄSARE.. PFFTT, ORDEN SATT PERFEKT!

2012-03-03 @ 10:34:57
Postat av: Anonym

Kan inte hitta det där inlägget "bara för att" skulle du kunna länka det? Vore kul att lösa för gillar inte heller henne haha

2012-03-03 @ 11:39:53
Postat av: Rebecca

Du är mycket snyggare, hade platsat bättre som "kändis" än vad hon gör.. kramis

2012-03-03 @ 12:21:32
URL: http://nerman.blogg.se/
Postat av: Anonym

Bra skrivet!

2012-03-03 @ 13:31:11
Postat av: Luana Paixao

Bra skrivit Marilyn, vi gick i samma skola och jag vet absolut att du är guldvärld och inte är lika falsk som henne. Hon bitchblicka mig i Hollsiter o leker as söt bakom skärmen, så lågt. Marilyn, du är så fin..

En fråga bara, pratar du portugisiska som mig? För jag är från Brasilien & du Portugal.. Älskar din blogg! (:

2012-03-03 @ 13:53:49
URL: http://thelifeofluana.blogg.se/
Postat av: Angelica

Grymt skrivet!! Jag stör mig också på bruden!!!

2012-03-03 @ 17:54:38
Postat av: Anonym

Om du går in på aisat.blogg.se och bläddrar lite i arkivet kan du se att sarah tjulander har tagit en av hennes bilder och ljugit om vad hon har gjort på den dag :) den bloggen har faktiskt till och med gjort ett helt inlägg om det

2012-03-03 @ 18:08:27
Postat av: Anonym

Seriöst? Det trodde jag inte om Sarah. Bra skrivet Marilyn!

2012-03-03 @ 19:22:23
Postat av: Anonym

ufft, gillar verkligen inte henne

2012-03-03 @ 20:30:22
Postat av: Anonym

HAHA en sak bara, någon kommenterade i hennes blogg o frågade om det du skrev var sant och frågade varför hon tog fika bilden från en annan blogg. Seeen gick jag in lite senare och wooooop Sarah hade tagit bort den kommentaren, haha..

2012-03-03 @ 21:38:46
Postat av: EwelinaOfSweden

HAHAHAHHA tuuung!

2012-03-04 @ 16:28:15
URL: http://ewelinaofsweden.blogg.se/
Postat av: Linnea

Så jävla bra är du

2012-03-04 @ 20:38:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0