Svar på kommentarer!

varför sköter du inte skolan? dygnar på en vardag och skiter i att gå till skolan. visst ditt val men korkat. du kommer ångra det sen så lite tid som du lägger på skolan
-
Svar: Hej på dig med! Om du inte har läst mina tidigare inlägg som jag har skrivit två gånger så vill jag kanske ta sabbats år eller som sagt plugga utomlands. Trött på skolan, jag kan sköta skolan om jag verkligen vill. Men varför göra något som jag inte ens är intresserad av ? gå där 3 år " bara för att" ser inget nödvändgigt med det. Ja jag kanske ångrar mig, men det är mitt val! Och bara för att jag inte går/gör klart första året i gymnasiumet betyder det inte att min "framtid är förstörd" det finns massa olika alternativ!

kan du tipsa en affär där man kan köpa fina tighta jeans, och inte allt för dyra.
Puss!


Svar: Denim jeansen från SALT sitter bra, är tighta och dessutom snygga och finns i massa olika affärer! Dom kostar runt 500 lappen så det är inte för mycket. Kram

Åh portugal är underbart! var där på sportlovet hos min mamma :)
Vart i Portugal kommer ni vara i sommar? (:

Svar: Vi ska vara i Albufeira! :)

image description




Kommentarer
Postat av: Anonym

snälla gör så sarah börjar blogga plzzzzzz

2012-03-07 @ 15:31:23
Postat av: En som bryr sig

Förstår om du är skoltrött, är de oxå höhö... men jag tänker så här; asså det är 98 dagar kvar av skolan? 98 jävla dagar, påsklov om 4 veckor! Det är ju ingenting nästan. Bara klara av alla uppgifter jag har tills påsklovet så är jag fri tills dess! Tänk så du också.. tänk hur duktig du kommer känna dig när allt är färdigt! Och sen efter påsklovet så görs de sista projekten i ämnena. Du klarar det Marilyn! Tänk dig senare år 2014 när 95orna tar studenten, då kommer du se på hur dina vänner har så jäääkla kul på flaket, hur alla bara festar och är sååå lyckliga över att få sluta gymnasiet, OCH DU HAR ETT HELT ÅR KVAR! jobbigt o se på då, eller hur?



jag skriver det här för jag tycker det lite synd att du vill ta ett fritt år när du redan gått 3/4 av skolan. Du ger upp vid mållinjen, GE INTE UPP! Förstår att du är jätte skoltrött kanske, men du fixar det! :) alla kan fixa det! Tänk bara att ditt mål är att stå på ett flak med 95OR, inte 96or eller 97or. Du kommer ångra dig grovt den dagen du ser 95orna tar studenten medans du inser att du har 1 eller 2 hela år kvar i skolan. Det gör ont att se på, tro mig..

2012-03-07 @ 20:38:26
Postat av: Anonym

Men om du inte har gymnsieutbildnibg hur fan ska du skffa jobb? bli hora elr

2012-03-07 @ 22:12:17
Postat av: Din framtid

fast du går inte i gymnasiet "bara för att" och om du tror det är du ju helt pantad.

kanske kul nu att slippa skolan osv men om tjugo år kommer du ångra dig och då kommer du bara kunna jobba på ica och tjäna typ ingenting.

2012-03-08 @ 19:58:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0