Svar på kommentarer

tränar du någonting? I så fall vad? har du bra tips överhvuudtaget med träning och mat å sånt?, eftersom du är sjukt snygg kropp!
Svar: Ska jag vara ärlig så har jag faktiskt aldrig tränat i hela mitt liv! Det är jätte många som har frågat mig den frågan faktiskt eftersom att jag har så "snygg kropp" vilket logiskt är ganska så konstigt med tanke på hur mycket godis osv jag äter ibland. Antar väl att jag har bra ämnesomsättning. Men jag ska faktiskt börja gymma så småningom, återstår att se hur det går haha! Tack så mycket förresten!

ditt kassa självförtroende bara lyser igenom
Svar: Mitt kassa självförtroende bara lyser igenom..? Hm, ganska så konstigt att du skriver det, eftersom att jag har ganska så bra självförtroende, jag tycker inte jag är ful och ser bra ut. Mitt självförtroende har bara blivit bättre och bättre faktiskt, det gäller att lära sig att älska sig själv! (för er som har dåligt självförtroende) som kommentaren över tillexempel, jag är nöjd med min kropp. Det gör mig bara ännu självsäkrare! ;)

Hej, var inte du på G med Chrille Jigling förut, eller aa för jätte länge sedan?
Vad hände egentligen för ni verkar ju typ avsky varandra nu? :o
Svar: Hej! Jo det var jag, men det var för mer än ett år sen nu. Ja vi är inte varandras favoriter direkt och jag är inte speciellt intresserad av att ha kontakt med honom! Kram




Kommentarer
Postat av: Alicia

Har du tips på några bra appar? :) har precis fått iPhone och vet inte riktigt vad jag ska ladda ner ;)

2012-03-21 @ 09:54:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0