Svar på kommentar

En fråga bara du skriver ofta att du sova över hos sarah för att du hatar att sova själv. Har du egen lägenhet? Eller varför är du ofta hemma själv? kram
YOU ARE THE BEST BIG LOVE TO YOU !! <3

Svar: Haha ja, jag förstår att det kan låta som att jag bor själv! Men det gör jag inte. Sarah sover hos mig ibland också och jag hos henne, när jag skriver att "jag hatar att sova själv" menar jag då att jag hatar att sova utan kompis eller sällskap, är sällskapssjuk och social av mig och hatar att vara ensam... haha visst jag är inte ensam när min familj är hemma men du kanske förstår vad jag menar nu? 
Tack så mycket!! Puss

image description

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej, jag har 2 frågor!

är du och Sarah bästa vänner?

och vad hade du för betyg när du gick ut grundskolan?

älskar din blogg, den e GRYM! <3

2012-03-25 @ 20:57:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0