Smile for them haters

Inte så bra update idag.. i know. Men har känt mig lite småseg idag men ändå pigg, konstig känsla. Vet ej varför heller haha! Men jag mötte upp Sarah i Gullmars i alla fall så drog vi till UM av lite skäl. Sen åkte vi in till centralen, åt, kollade lite och träffade som vanligt massa kompisar, alltid kul! Sen runt 7 tiden drog jag hem och käkade en god middag och tog en dusch, skönt! Har bara varit hemma sedan dess och tagit det lugnt.

Hm... jag hatar att jag är trött på morgonen och oftast på dagen, men på kvällen och natten blir jag en helt annan människa och hur pigg som helst..? Är alltid pigg på natten, haha jätte konstigt! har vänt på dygnet märks i alla fall att jag har gjort Imorgon är det fredag och jag är glad, fest står på schemat! weeei
.

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad heter den låånga killen?

2012-03-31 @ 01:55:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0