Sleepytimes!

Hej på er!
.
Ooh jag har varit så dålig på att uppdatera sen igår känner jag.. men.. känns som jag alltid ursäktar mig heh. Jag mötte i alla fall Sarah inne i stan igår, vi drog och fettade oss lite på donken, längesen jag åt det så hade lite donken-abstinens! Inte bra Marilyn.. sen drog vi och mötte några vänner och hängde med dom i staden, det var riktigt mysigt :) Runt 9 tiden så drog jag och Sarah till Sara som sov hemma själv och inte vågade sova ensam, så då drog vi dit och gjorde henne sällskap. Kollade Tzatstiki och dygnade..
.
Vilket slutade med att när Sara skulle till skolan idag klockan sju på morgonen så åkte jag och Sarah hem till henne och jag hade bara sovit en och en halvtimme, från fem till halvsju och Sarah ingenting alls. Så jag skippade skolan och vips så skulle vi ta en " powenap " i en halvtimme men vi sov till tre, sen vidare till fem och ligger fortfarande och degar. Ångest! :(
-

Kommentarer
Postat av: Anonym

varför sköter du inte skolan? dygnar på en vardag och skiter i att gå till skolan. visst ditt val men korkat. du kommer ångra det sen så lite tid som du lägger på skolan

2012-03-06 @ 22:29:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0