Mobilblogg

Hej finisar! Förlåt för den dåliga uppdateringen idag men har varit lite upptagen.. Vaknade runt tio idag, väldigt tidigt för att vara mig haha! Men behövde åka förbi min skola och lämna papper då jag ska skriva ut mig. Efter det åkte jag hem till Sarah, vi kollade på film och tog det bara lugnt. Sen på eftermiddagen drog vi på ett möte angående The wave, sarah jobbar ju där! Sen när jag kom dit frågade dom mig om jag också ville börja där, visst Varför inte? Så ja! :) kanske lite fjortis men det är ju en helt annan sak om man jobbar där och är "värd" i alla fall. Sen drog vi in till stan och träffade några vänner.

Nu är jag Påväg hem till en underbar person, ni kanske kan gissa vem..? Hihi får se om jag uppdaterar mer ikväll annars hörs vi imorgon! Ha en bra kväll för det ska jag ha :) Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0