Lär känna mig bättre ;)

Namn: Marilyn Sandberg
Ålder: 16

Ursprung: Sverige och Portugal
Nämn något som gjorde dig glad igår: Alexander!
Vad gjorde du kl 08 imorse: Sov hihi
Vad gjorde du för 15 min sedan: Smsade och kollade facebook..  
Det sista du sa högt: Vi ses snart, hejdå!
Det senaste någon sa till dig: ”Jag är nervös"
Vad har du druckit idag: Fanta och Saft, haha nyttig tjej!
Vad var det senaste du åt: Sushi
Vad var det senaste du köpte: En skinnjacka

 

 

Vad är det för färg på din ytterdörr: Haha trä, random?
Vad är det för väder hos dig nu: Mörkt, blåsigt
Godaste glassmaken: Åh, ben and jerrys. Cookie dough!


Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Ja, det gör jag
Sover du tungt: Oftast!
Drömmer du mardrömmar: Brukar fakiskt inte göra det så ofta, tack och lov 

Trivs du med ditt jobb: Har inget jobb.. än.. hehe
Favoritklädsel: Jeans, en snygg/skön tröja, vita converse, smycken och skinnjackan. Klassikern!
Vad ser du om du tittar till höger: Min mobil
Vad gör dig glad just nu: Just nu..? Mina sms jag får!
Vad ska du göra härnäst: Snart gå och möta Sarah efter det här
Höger eller vänsterhänt: Höger!
Humör just nu: Rätt så pigg, ser fram emot imorgon!
Hur många kuddar sover du med: 3
Morgon eller nattmänniska: Nattmänniska, helt klart!
Vad är viktigast för dig: Vänner, familj & pengar.
Är du kittlig: Haha ja, speciellt på magen och under fötterna!
Snarkar du: Hoppas det inte händer allt för ofta..
Stjärntecken: Stenbock
Stökigt eller välstädat: Välstädat, såklart! Inte för att jag är så bra på att hålla det välstädat... menmen..

Kommentarer
Postat av: Anna

Hej,kan inte du lägga ut en bild på din skinnjacka och skriva vart du har köpt den?

Älskar din blogg den är jätte bra!

Tacksam för svar,kram:)

2012-03-23 @ 19:43:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0