FREDAG ♥

Godmorgon på er!

Jag är överlycklig för att det är fredag, kan inte bli bättre. Har sett fram emot det hela veckan verkligen, grymt taggad på denna dag! Varför är det så att man får en extra " kick " på fredagar eller vad man säger? Det är alltid så för mig, känns typ som att livet blir 100 gånger bättre :)
-
Tog nyss en dusch, istället för " ta hand om mig själv dagar " på en söndag så hade jag det idag istället, rakade benen, skrubbade mig, hade hårinpackning osv osv. Sååååå skönt!Tror jag ska ta en ansiktsmask snart också! Bra start på dagen ;) Ska göra värsta frukosten nu sen börja fixa till mig och dra mig emot staden!
-
Jag igår!

Kommentarer
Postat av: Anonym

har du baxat fredrikas klänning

2012-03-09 @ 16:44:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0