Blogg times!

Efter att vi hade käkat igår så drog jag hem och fixade mig lite extra, bytte kläder och så medans Sarah skulle på genrepet till melodifestivalen.. Så vi möttes runt nio och då mötte vi också Herman, Chrille och Ludde i slussen.
-
Vi tog bussen till Gustavsberg och drog hem till Lova som hade fest, vi skulle fira Ludvig som hade fyllt år! Det var trevligt. Jätte kul att man kände typ alla som var där också.. Kvällen slutade som den slutade hehe.. jag sov i allafall kvar där för jag var alldeles för trött för att åka hem typ klockan fyra när dom flesta skulle dra.. så ja, bussresan hem idag från Gustavsberg var ju inte lika roligt! Kändes typ som att jag skulle spy hela bussresan som tog en halvtimme woopa..
-
Nu imorse möttes jag och Sarah i farsta strand, vi hade mycket att snacka om.. ;) Sen så invarderade vi konsum och köpte massa nudlar och dricka! Mums.. bästa bakiskäket!! Whatever, bjuder på lite bilder från igår. Partytimes :)


Sarah jag och David


Min klassiska pose.. Marilyn posen!


Älskar dig bästis!


Sarah, david och jag ;)




Kommentarer
Postat av: Anonym

en fråga vaarför viker du upp dina byxor ?, är det bara för att du vill att du ska få större röv eller ?

2012-03-10 @ 16:21:52
Postat av: yasemin :)

du skrev ett inlägg högre upp om instagram, och första bilden har du nån grå stickad tröja? kan du lägga upp bild och när du köpte den? :D

svara gärna som ett inlägg, due sjuukt vacker ;)

2012-03-12 @ 21:56:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0