Bekännelser (massa random)

Jag bokstavligen älskar champinjoner haha, så gott!
När jag var runt 9 år var min stora dröm att söka till idol när jag var 16
Jag hatar kolsyrat vatten, loka/ramlösa
Jag älskar citat! Man känner igen sig så mycket i vissa
Jag var till Sarahs hals när vi gick i trean, nu är vi jämnlånga
Jag skulle vilja byta garderob med olsen-tvillingarna
Jag har fobi för myror
Jag har bara varit riktigt kär en endaste gång
Jag har haft hål i överläppen (vissa kanske inte visste)
Jag hatar alla "tv-serier" som till exempel, 2 and a half men, gossip girl osv...
Jag tycker poliser är riktigt snygga, så sexiga i sina polisuniformer
-

True.

Kommentarer
Postat av: Anonym

2012-03-21 @ 15:34:41
Postat av: Anonym

Är du tsm med den där killen du la upp bilden på? Btw du är jättefin

2012-03-21 @ 15:35:31
URL: http://u

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0