Being a dick doesnt make yours bigger

Många som frågat vad toppen på bilden här nedanför kommer ifrån, då ska jag vara helt ärlig och säga att jag köpte den i Portugal haha! Och kommer inte ihåg vad butiken heter, men det borde ju finnas någon slags liknande topp här i sverige i någon butik, Zara eller Salt kanske?  ;)
-
Jag vill också göra en sån där ``30-dagars lista`` som en tjej tipsade mig om, men då är problemet att jag inte hittar någon sån någonstans!? och jag är alldeles för lat för att gå bak i arkivet och kolla haha, om det finns någon gullig liten själ som skulle kunna hitta den åt mig så vore det super gulligt! wooh :) Lagade nyss också världens panglunch till mig själv, muuummma. kanske borde byta linje till kock-linjen? mjaaaee.....



Kommentarer
Postat av: Anonym

här har du en:

Dag 1- En bild på mig själv + 10 fakta om mig

Dag 2- Mina föräldrar

Dag 3- Mina syskon

Dag 4- Min bästavän

Dag 5- En bild från ett ställe jag vart på

Dag 6- Min största idol

Dag 7- Dethär åt jag idag

Dag 8- Typ av killar jag faller för

Dag 9- En dålig vana jag önskar att jag inte hade

Dag 10- Låtar jag lyssnar på när jag är glad, ledsen eller arg.

Dag 11- Dethär hade jag på mig idag

Dag 12- När och varför började jag blogga?

Dag 13- En bild hemifrån

Dag 14- En bild på mig och min familj

Dag 15-Sätt din mp3/ipod/annan musikspelare på shuffle, skriv ner de första 3 sångerna och vad dessa betyder för dig.

Dag 16- Mina drömmar

Dag 17- Någon jag skulle vilja byta liv med för en dag, och varför.

Dag 18- Min garderob

Dag 19- Mina smeknamn och varför jag har dom

Dag 20- Min favoritplats.

Dag 21- En bild på något som gör mig lycklig.

Dag 22- Vad som gör mig annorlunda ifrån alla andra?

Dag 23- Någonting jag vill ha

Dag 24- Favoritrecept

Dag 25- I min handväska

Dag 26- Min favorittid på året

Dag 27- Varför gör jag denna 30-dagars utmaning?

Dag 28- En bild på mig från förrförra året,förra året, och en från iår. Hur har jag förändrats sen dess?

Dag 29- Det här saknar jag.

Dag 30- Min favoritsång.

2012-03-04 @ 16:23:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0