Är det onsdag eller torsdag?

Hemma nu! Kom på att man fortfarande inte kan kommentera mobilbloggar.. fett segt ju! Förstår inte hur det ska gå att lösa och förstår verkligen inte varför det inte går att kommentera dom, skitkonstigt. Aja, sen jag kom hem har jag hunnit duscha och nu lagar jag lunch så duktig som jag är ;) Och snart ta och börja fixa mig, dagens planer har ni ju redan fått nedanför så behöver nog inte ta det igen hehe! Fick också en kommentar om jag och Alexander var tillsammans, svar nej det är vi inte ;) Vattnet kokar över..... puss!



Kommentarer
Postat av: Sofia Sörensen

När du skriver ett inlägg finns det så du kan kryssa i "kommentarbar" ;)

2012-03-22 @ 13:50:39
URL: http://avfia.blogg.se/
Postat av: E M E L I E

Hej du, fin blogg!

Var gärna med och tävla i dagens blogg, hoppas att du vill delta. Ha en fin kväll, lycka till! Kramar :)

2012-03-22 @ 20:55:07
URL: http://emeliejosefin.webblogg.se/
Postat av: Anonym

Bara kks då

2012-03-25 @ 16:52:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0