"30 dagars listan"

Då börjar vi med dag 1 då! ;) Dag 1- En bild på mig själv + 10 fakta om mig.



• Jag gillar nästan all sorts mat, men det enda jag absolut inte kan äta är blodpudding, vidrigt
• Jag älskar katter, om någon kompis har en katt hemma kan jag sitta och gosa med den i timmar
• När jag är hemma helt ensam brukar jag ibland passa på att sjunga högt i hela huset för mig själv
• Jag har aldrig gått på någon sport eller tränat något i hela mitt liv, coolt va?
• Jag blev kär i en kille när jag och Sarah var i Portugal i sommar, vi skriver nästan varje dag fortfarande
• Jag har jätte lätt att bli brun på benen och magen och ryggen, men jätte svårt på armarna
• Jag hatar helsvenskar som försöker prata som blattar bara för att vara " en i mängden i deras gäng" 
• Jag kan inte gå utanför dörren om jag känner mig ful eller inte är tillräckligt klar
• Jag älskar min pappa mest av allting i hela världen, hade aldrig velat leva utan honom
• Jag älskar att festa, vara social och träffa nytt folk. Fast det visste ni väl redan? :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilken är din facebook? Kommer upp 3 när jag söker på dig? Tänkte om jag ska anmäla någon:)

2012-03-04 @ 18:06:45
Postat av: Anonym

Haha dom 4 första... Var som att jag läste om

Mig själv :D

2012-03-04 @ 22:20:40
Postat av: Anonym

ÅÅÅ UNDRA VEM SOM BRYR SIG??

2012-03-07 @ 09:15:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0