26 mars 2012

Godmorgon! Igår gick jag och la mig och hoppades på att jag skulle må bättre idag när jag vaknade, men självklart blir det tvärtom - jag mår sämre. Orkar verkligen inte vara sjuk, jag hatar det! Så min dag ser väl inte så händelserik ut, ligga hemma och kolla på film, knarka tabletter och så.. sen äta massa godis och dricka cola som sötnosen tipsade mig om, haha får väl se om det hjälper! Sen kanske onlineshoppa lite också..? Måste sysselsätta mig haha!! Hm... ska snart sätta på en film men först gå ut och göra en dålig sak, måste få lite luft kan ju inte bara ligga här helt död. 

Juste, skulle vilja göra en sån där "this or that" lista men jag vet inte om vad för saker, kan inte ni kommentera lite förslag nedanför i kommentarerna? Som tex "sommar eller vinter" massa förslag! Ni förstår? Vore snällt, puss 

Kommentarer
Postat av: Elin

Linne eller Jeans

Sola eller Bada

Glass eller Godis

Converse eller Högklackat

iPhone eller Dator

2012-03-26 @ 14:49:33
URL: http://eliinlindberg.blogg.se/
Postat av: Anonym

Festa eller hemmakväll

skinnjacka eller jeansjacka

våfflor eller pannkakor

2012-03-26 @ 14:57:20
Postat av: Freja Desirée Björk

pojkvän / bästavän

dricka / röka

svenska killar / killar från utlandet

godis / chips

blogg / instagram

jeans / tights

tv / dator

sjunga / dansa

mysa / sex

killar med keps / killar med mössa

julafton / födelsedag

kort / lång

player / mobbare

smink / plattång



Älskar din blogg, & du är sjukt vacker!!

Fortsätt med det du gör, du kommer komma långt bruden!

Puss!

2012-03-26 @ 18:17:51
URL: http://typinget.blogg.se/
Postat av: agnes

hahaha värnamo sängkläder! jag bor i värnamo :)

2012-03-28 @ 17:57:47
URL: http://agnih.myshowroom.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0