2 mars 2012

Nu vet jag varför jag inte får några kommentarer när jag mobilbloggar, det är för det är något fel på appen och det går inte att kommentera dom inläggen som man bloggar ifrån, irriterande.... får försöka fixa det på något sätt!
-
I alla fall, min uppdatering har verkligen sugit.. jag vet. Men det är ju sportlov och det är ju inte så att jag sitter hemma vid datan hela dagarna? Så det borde ni nog förstå hehe, men ska försöka bättra mig! Igår var jag i alla fall med Hanna som jag skrev i inlägget nedan, efter vi hade varit hos frisören så drog vi hem till henne fixade oss osv sen så drog vi på krök i telefonplan, vi sov kvar där sen också. Känns som jag inte sovit hemma på jätte länge..? Även fast det är två dagar bara. Ikväll är det ju avicii också men jag vet verkligen inte om jag har någon ork för att gå, jag är skittrött, inte taggad på att dra ut (vad jag känner nu) men om jag känner mig själv rätt kommer jag vilja gå ut senare ikväll igen.. fast jag vet inte, jag har ingen biljett än men det är många som erbjudit sig att jag kan köpa en för att dom inte vill gå längre, äääeh onödig fakta. Vi får se om jag går eller inte, annars hittar jag på något annat. Bjuder på tre bilder från igår!
.
Jag och hanniiii <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

vem hade festen i teleffonplan? :)

2012-03-03 @ 00:25:46
Postat av: Anonym

röker du marliyn?

2012-03-05 @ 17:20:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0