Sveriges nationaldag

Godmorgon babes! Sveriges nationaldag idag haha inte riktigt för jag vet vad det innebär.. men sveriges dag helt enkelt.. kanske..? Firar man sånt? Isf får vi göra det ikväll! Haha! (rörigt inlägget blev) I alla fall, vaknade med ett STORT leende på läpparna idag, och ska gå ut och sola i kanske 2 timmar sen åker vi till flygplatsen och hämtar Sarah, hon landar 15.15 portugisisk tid =D Fick en fråga också om jag kommer blogga lika mycket när hon är här, det är klart jag inte kommer blogga exakt lika mycket men jag ska försöka så gott jag kan, kanske lite tidsinställda och så?... vi får se! Nu ska jag njuta av solen. Slänger in en bild på min älskling i brist på inga andra bilder att lägga in. Måste bli bättre på att ta! Puss
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0