LYCKA

Jag är så lycklig just nu!! Jag vet inte varför det har bara vänt helt plötsligt och typ aldrig känt mig såhär glad haha..? Asså! Är så sprallig vill bara hoppa upp och ner av lycka (töntig jag låter haha!) men seriöst, är så taggad på den här sommaren och allt som kommer hända. Alla planer, alla underbara vänner, allt =D åh! Ska bara leva och ta varje dag som den kommer! Kan inte gå runt och vara ledsen och deppig, nej inge sånt, usch! Ska glömma alla dåliga känslor osv, nu jävlar ska jag bara ha kul! Och början på sommaren kan ju dessutom inte blir bättre än vad den kommer bli om snart 2 dagar! Wihoooo
-
Haha förra året!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur länge ska ni vara där? eller när kommer ni hem :)

2012-06-04 @ 00:46:17
Postat av: Felix

Så galet vacker !

2012-06-04 @ 15:16:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0