Happy!!

Har nyss tvättat bort mitt smink, borstat tänderna och lagt mig skönt och bekvämt i sängen. Vill vara riktigt utvilad tills imorgon hehe kommer nog behövas! Fast jag är inte ett dugg trött, var det för ett tag sen men nu blev jag pigg igen... så blir nog vaken någon timme till, ovanligt. Sitter och snackar med Sarah nu och planerar morgondagen, och så kollar jag på american pie samtidigt. Blir alltid så godissugen när jag ser på film typ (?) men nu hade jag ingenting gott "sött" hemma, ångest! Haha men det är väl lika bra det. Aja, vi hörs nog mer imorgon för tror inte jag kommer uppdatera någonting mer idag! Sov så gott sötnosar ♥
-


Kommentarer
Postat av: Anonym

Kommer du att blogga lika bra när sarah kommer?

2012-06-06 @ 09:13:05
Postat av: Sanna

Åh vad snygg du är!

2012-06-06 @ 20:21:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0