Bekännelser

så fort jag ser någon mobbad på facebook börjar jag garva för mig själv
jag hatar verkligen lussebullar, smakar så äckligt
jag blir fett rädd när det åskar och blixtrar, tror jorden ska gå under
jag har absolut ingen aning om vad jag ska blogga om
skulle aldrig kunna ha en kille som har ful klädstil
hatar glass med choklassås på donken (haha)
älskar att åka bil, ibland vill jag inte gå ut för det är så skönt
skulle inte klara mig en endaste dag utan min mobil
har ingen aning om vilka dom där one direction som alla snackar om är
hatar folk som spammar en på sms
jag kan vara riktigt envis och en riktig bitch ibland

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad läskigt allt det där stämmer typ in på hundra till mig!! Typ twins,haha nej men du och jag är sjukt lika med massor personlighetsvis! <3

2012-06-05 @ 17:32:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0