Livet är en fest, och du är inte bjuden

Gårdagen var grym!

Började med att Jag, Sarah, Lova och Sofie mötte Ludvig och Ludvig sen drog vi och förade på söder, det var härligt. Han som bodde där hade en jätte stor och fin lägenhet med takvåning osv, ska lätt flytta så när jag blir 18!
Runt 12 tiden började vi dra oss emot Bromma där det var fest, roligt folk, bra stämning och hela rasket. Slutade med att jag och Molly började rulla hem runt tre tiden.. köpte cigg sen somnade vi vid halv sju efter att ha snackat igenom hela kvällen..
.
Vaknade runt tolv idag, så jag är rätt så seg. Vi har bara ätit och legat i sängen hela dagen, riktigt skönt. Kom hem alldeles nyss, har inte så mycket mer att skriva förutom att Sarah ska börja med min design nu så den sätts förmodligen in lite senare, har tröttnat på den jag har nu! Den känns typ som "when i was blogging before" Här får ni bilder från kvällen (tagna med min iphone så det är inte så bra kvalité och orkar ej vrida vissa ha-ha)





Kommentarer
Postat av: Anonym

hittade du något fint att ta på den festen också?

2012-02-20 @ 05:13:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0