True story broe

Måste bara säga uttrycka mig om att jag inte gillar pälsvästar, om dom är äkta. Djurplågeri? Ja! Kul att veta att man går runt och bär på en död kanin? Visst - dom är snygga, vissa i alla fall men ändå.. jag skulle nog aldrig ta på mig en sån (tror jag)
________________________________________________________________________________________________________
Lite roligt att en såkallad "storbloggare" som leker att hon är så känd och har så många fans osv går runt med den varje dag och tror att hon är något, skärpning.. riktigt skrattretande för min del i alla fall! "omg asså nu är jag påväg till stureplan det ska bli så jävla najs asså!" snälla.. bli lite mogen först och sluta se ut som en fjortis sen kanske du kan börja hänga där! Lika pinsamt som att ett vandrande lejon skulle gå runt på stadens gator? Kan ni tänka er ett lejon med klackskor gå och sätta sig och äta på vapiano? det kan jag faktiskt tänka mig, för pälsen är så äkta som lejonet. Personen med faktiskt. Det är fan ett riktigt bra jämförande haha! Säg vad ni vill men jag säger bara vad jag tycker och det är ren fakta sååå.. jag ska ju inte ljuga.
.
Nu ska jag sova... förresten, jag och Sarah har världens grej på gång som ni kommer få reda på inom en snar framtid.. fördmodligen ha-ha ;) Jag tror vi kommer älska det mer än vad ni kommer älska det, men det är ju det som är huvudsaken! Säger bara att våra liv kommer förändras, på ett väldigt väldigt posetivt sätt.. först gäller det bara att jag ska ta tag i bloggen som aldrig förr och få tillbaka alla mina läsare jag hade för ca ett halvår sen.
Godnatt!
Bjuder på en bild på mig och min fina Oscar från Portugal! Vi ska träffa han och hans kompisar i Portugal igen det här året, saknar honom så mycket det ska bli så kul! 93 dagar kvar!!!!

Kommentarer
Postat av: Sindbad kurden

:D



hoppas du får en underbar sömn!



ha en toppen vecka!



mvh



sindbad :D

2012-02-20 @ 03:26:07
URL: http://sindbad.blogg.se/
Postat av: Madeliene ♥

Fin blogg! :)

2012-02-20 @ 06:31:21
URL: http://maaadeliene.blogg.se/
Postat av: Erica

Du har ju själv en såndär "pälsbollmössa" det är ju äkta kaninhår på. Eller det kanske är fejk?

2012-02-20 @ 07:58:48
Postat av: Nadja

Bara bra sj? =)

2012-02-20 @ 10:37:29
URL: http://nadjaslivliga.blogg.se/
Postat av: Julia

Hur får man många lärare? Och jätte fin blogg :)

2012-02-21 @ 07:41:17
URL: http://juliaarviidsson.blogg.se/
Postat av: Berta

Varför skriver du om Sarah tjhulander i din blogg ?

Det märks stort att du menar henne så varför skriver du inte bara att du menar henne ? Tak för en as bra blogg love

2012-02-21 @ 12:07:53
Postat av: Anonym

Så jävla rätt!

2012-02-21 @ 18:02:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0