Punkt slut.

Jag vill bara ha en sak klart för er, när ni skriver massa negativa kommentarer som vi har fått på youtube bloggen osv. Jag tycker bara det är så jävla kul att läsa! Riktigt skrattretande att vissa tar det så jävla seriöst. Och kallar oss massa saker pågrund av en jävla video? Ni säger att jag inte har någon empati eller vad det är men vad fan är ni (vissa av er verkligen inte alla!!) Så jävla mycket bättre genom att skriva hora osv..? EN HORA ÄR EN SÅN SOM SÄLJER SEX INTE EN SÅN SOM SITTER OCH GÖR KLIPP PÅ YOUTUBE. Klart slut.
.Det är klart som fan vi vill provocera lite, få mer läsare osv vem vill inte ha en större blogg? Det finns självklart andra sätt att få läsare på men vi ville göra det här och kanske ska fortsätta med det? ;) Ni är bara oroliga att vi ska få massa läsare och publicitet pågrund av våra inlägg och för att det snackas mycket om det videoklippet just nu. Men era kommentarer gör mig starkare och jag vill bara göra flera!
_____________________________________________________________________________________________

För ett år sen hade jag brytt mig om alla taskiga kommentarer, det gjorde jag då. När folk kallade mig fjortis osv så tog jag åt mig men nu tar jag verkligen inte åt mig utav någonting av vad ni skriver, jag vet att jag inte är en orre eller hora. Man är inte heller det om man lägger ut en bild på sig själv på stranden, jag gillar min kropp och visar gärna upp den på ett bra sätt. Nu kom vi in på ett helt annat ämne men shit the same. Likadant där. Så fort man gör någonting som " inte är okej för samhället " så får människor flipp och blir helt galna, helt allvarligt lugna ner er.
.
Man lever bara en gång och jag gör vadfan jag vill. Nu kommer ni säkert skriva "du bryr dig visst eftersom att du skriver det här inlägget " NEJ. Jag vill bara få det klart för er som håller på att kommentera en sista gång att det leder ingen vart, och ni vill försöka trycka ner mig men det kommer ni inte lyckas med!
Vänta bara tills den dagen när jag fått ta all skit och ni kommer ångra er för allting ni sagt för ni har så jävla fel, vänta tills den dagen när jag har lyckats med det jag vill göra. Då kan ni börja snacka, nu ska jag och Sarah skicka några mail till ett företag, äta och ta en cigg. Ska ni börja hacka på att jag röker också och att jag är misslyckad för det ? Varsegod! Och det här är också sista gången jag tar upp det här för det orkar jag inte göra igen!
.
Hörs imorgon! Puss

Kommentarer
Postat av: lol

Lol. fett härdad tjej. Hon bryr sig inte om nått eller nån. GL IN LIFE <3

2012-02-21 @ 23:15:03
Postat av: IB

ska man skratta eller gråta över din ignorans?

2012-02-21 @ 23:23:38
Postat av: IB

by the way, det är rätt roligt och se hur du beter dig bakom en skärm, och personligen, förstå mig rätt nu. sluta bry dig om publicitet för det fuckar upp din moral, för jag menar du vill inte bli klassad som "orre" eller "hora" , visst kan hålla med om att det senare kanske inte riktig passar in på dig eftersom, en hora brukar oftast vara en kvinna som utbyter sexuella tjänster i mot av betalning eller andra tjänster.

men återigen så måste det väl komma i tanken på dig varför så många kallar dig "orre" och knappast är det enbart för eran så kallade "humor video", man skulle kunna kalla dig en slampa som det så fint heter, då kommer vi in igen på hur man ska tänka på hur man beter sig på Internet, visst det låter som en klyscha men vi har ju ett levande bevis på det och det är vänta lite... ett stort grattis till dig.

för man ser bara den ena ignoranta statusen efter den andra och gårdagens "fest" bilder där du hånglar upp med en ny kille gång på gång och det börjar ju sätta en del tankar på folk om hur lättfotad du faktiskt är! så visst du har lyckats med att få publicitet genom att vara lättfotad och då får du faktiskt leva med att få ett rykte som just "orre"

men så är livet när man är mediakåt, kolla på dom som är med bigbrother, paradise hotel osv.



visst visst kör tjafset om att man lever bara en gång osv, visst det är sant men det finns som mycket mer än bara hunda efter pulicitet, eller supa skallen av sig varje helg osv. börja se dig omkring vidga din vyer, och visst jag har inte full koll på vad du gör bortsett från vad jag nyss skrev.



ha en fortsatt trevlig dag

//J

2012-02-22 @ 00:14:27
Postat av: Jennifer

Usch, folk bryr sig för mycket över småsaker!

2012-02-22 @ 08:08:29
URL: http://jenniescorner.blogg.se/
Postat av: Anonym

det finns människor som nyligen börjat läsa din blogg? som kanske inte förståt? retard

2012-02-22 @ 11:40:46
Postat av: Ekish

Du är skitsnygg end of story.

2012-02-22 @ 21:54:15
Postat av: victoria

Alltså ni som kommenterar massa skit emot henne, vad har ni innanför pannbenet?.. Asså så jävla omogna, haha grymt skrattretande. Ni är bara avundsjuka annars skulle ni ju liksom inte bry er om henne eller slösa er tid på henne?.. Väx upp!

2012-02-23 @ 17:51:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0