Onsdag, 2 dagar kvar till fredag. WOHO

Godmorgon alla kära läsare! (inte alla förresten)
Försov mig lite idag som vanligt, standard. Hur lyckas jag försova mig när jag till och med har sovmorgon? Behöver min skönhetssömn antar jag väl.. Sitter och pluggar på mitt svenska prov nu som jag har vid halv 12. Hoppas att det går bra, men det är rätt så lätt så det är nog inte några problem. Jag är ju smart ;) tog en dusch det första jag gjorde när jag vaknade också, så jävla fräscht! Älskar att stå i duschen, raka benen, scrubba sig osv.. kan stå där hur länge som helst! Man vill ju inte vara ofräsch och gå med orakade ben ?
.
Juste! Ikväll när jag kommer hem och har tid så ska jag visa er världens bästa diet, "south beach dieten" om någon har hört den ? och för er som är intresseerade att bli lite mer fit eller går ner i vikt så tänkte jag vara lite snäll och faktiskt visa att det är ett bra tips. Den ska i alla fall funka skitbra och man går ner på det. JA jag är nöjd med min kropp men om jag går ner 3-4 kg till och tränar lite extra bara för att så kommer jag stå där beach 2012. Inte helt fel va!?!? Måste sminka mig nu och plugga lite till. Bloggar senare!
.

Kommentarer
Postat av: Alicia Jasmine ♥

Hej! Supersnygg blogg :) Hade blivit jätteglad om du ville kolla min?

Hoppas du får en bra dag, kram!a

2012-02-22 @ 09:55:51
URL: http://aliciajasmine.blogg.se/
Postat av: Anonym

Kommentera gärna vilken header du tycker att jag ska ha :) kram <3

http://saraholmessonxd.blogg.se/2012/february/vilken-ska-jag-ha.html#comment

2012-02-22 @ 12:06:37
Postat av: Emelie

Fin blogg! :)

Allt bra?

KRAM

2012-02-22 @ 12:27:16
URL: http://emelieerikszon.blogg.se/
Postat av: Anonym

Haha kliar det lite

2012-02-23 @ 21:03:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0