Nu får det vara nog

Godmorgon mina älsklingar!

För er som läser sarah tjulanders blogg så har hon skrivit att statistiken på blogg.se är fel och att det bara är hälften så många som man har, och vissa av er blev upprörda av det som bloggar på blogg.se och jag blev också upprörd! Eller jag blev irriterad, för jag VET att statistiken stämmer. Jag har bloggat här i 3 år, jag bloggade här före henne till och med... ? och min statistik har alltid stämt, jag har kollat med dom som äger blogg.se också och dom säger att det är en myt! Det är bara hon som myttar? tror ni själv att dessie och paow tillexempel som bloggade på blogg.se förut när dom fick stora bloggar att deras statistik bara var hälften!? Hahaha!! Så det är absolut inget fel med statistikräknaren babys, det låter ju bara skumt om det skulle vara fel?
.
Dont belive her.. dom vill väl bara få en massa läsare till myshowroom, men den bloggportalen är inge bra. Har bloggat där också och jag klarade inte av att stanna där länge alls, det är där statistiken är fett komplicerat och man fattar ingenting.. som om man tillexempel går längst ner på "mest lästa bloggar" på myshowroom sidan ser man ibland att det står 1200 på paow när hon i själva verket ska ha 70.000 något sånt, samma med hugo så haha! Komiskt att hon måste ljuga för att göra oss andra upprörda. Stannade förresten hemma från skolan idag, orkade verkligen inte. Så nu ska jag äta lite frukost! Vi hörs snart!
.
Från i sommras! Fan vad snygg jag är när jag är sådär brun!!!

Kommentarer
Postat av: Emma Bylger

håller med dig fullt, blogg.se statistik stämmer dom vill bara ha flera läsare till myshowroom.se så då måste dom säga att blogg.se´s statistik inte stämmer..

Fin blogg du har! :)

2012-02-23 @ 12:50:56
URL: http://emmabylger.blogg.se/
Postat av: lovisa

Marilyn jag håller med dig du är verkligen sjukt snygg! hur blir du så brun? Solar du i solen eller solarium också? Skulle vilja ha tips på svara gärna! Kram

2012-02-23 @ 14:56:31
Postat av: Anonym

asso herregud mår illa av den där bilden ... inte ens samma färg på ditt fula tryne som din äckliga kropp?

2012-02-23 @ 15:37:56
Postat av: Anonym

Sant! Asså Vrf slutade ni vara vänner? Hittade era bloggar för ett halvår sen via eran kissie dessie parodi så fattar nada :p

2012-02-23 @ 15:54:35
Postat av: Anonym

Dina argument är så usla att det får dig att framstå som dum, du har tydligen inget bevis för att motsäga det sarah skriver -.-

2012-02-23 @ 16:31:47
Postat av: Juliah of Sweden

haha håller med dig, det var sjukt korkat av henne och skriva att blogg.se statestik inte funkar, när det egentligen är myshowroom's statestik som dampar hela tiden :P

2012-02-23 @ 16:59:15
URL: http://juliahofsweden.blogg.se/
Postat av: Sofie♥

sv;det är bra med mig hur är det själv?



Kram!

2012-02-23 @ 17:25:46
URL: http://annettesofie.blogg.se/
Postat av: Anonym

alltså seriöst, du klagar på sarah tjulander i typ varannat inlägg, lägg av.

2012-02-23 @ 17:42:58
Postat av: Anonym

fyfan vad äcklig bild ....

2012-02-24 @ 10:12:19
Postat av: Kim

Hoppas att du dör utav alla fimpar som du röker...

Du blir ju till och med fimpd utav all killar, HAHAH din fucking äckliga Horunge

2012-02-24 @ 10:12:27
Postat av: Anonym

hon är pinsam..

2012-02-24 @ 19:12:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0