Limousin och scandics största svit!

Hej på er! Hur mår ni? Själv är det bra förutom att jag är lite smått bakis och har en liten bula i huvudet haha, men annars så.. Förlåt också för den extremt dåliga uppdateringen och för att jag har varit lite tråkig med att bara mobilblogga hela tiden men jag har vart upptagen dom här dagarna, nu ska jag försöka ta igen det så gott som möjligt hoppas jag!
Tänkte berätta lite om vad jag gjorde igår.. hade sjukt roligt! Runt nio tiden hämtade limon upp oss i t-centralen, mig och några kompisar. Sen så drog vi vidare till scandic hotell vid arlanda typ och festade där i deras största svit (!) Jätte fint! Skitkul att festa på ett lite annorlunda sätt än att bara gå på hemmafester, förutom klubbarna i Portugal dårå haha.. I alla fall, skulle kunna berätta mer detaljerat men det orkar jag inte just nu.
Kom hem nyss i alla fall, eller för ett tag sen. Jag är verkligen helt D.ö.d efter den här helgen så jag tror det bara blir att stanna hemma ikväll, ta-hand-om-mig-själv lite. Såna dagar behövs ju också på loven!
Har inte så mycket bilder från igårkväll, men bjuder på fyra s

tycken som Molly tog med sin kamera igår! På första bilden ser vi väldigt sura ut dock.. haha.. Jag, David och Molly.
.




Kommentarer
Postat av: Melinda

Haha har du petat ut ditt högra öga lr?

Verkar som att du inte har två ögon...... Lol

2012-02-28 @ 21:07:19
Postat av: Anonym

Men låt henne ta bilder som hon vill..

2012-03-04 @ 19:39:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0