Hos molly

Efter jag hade skrivit mitt inlägg igår så skulle ju egentligen jag och Molly dra ut men det blev inte så eftersom att festerna vi skulle till blev lite knas.. så vid 23 bestämde vi oss för att stanna hemma ÄNNU en kväll.. Men idag inser vi lätt att det var värt det för vi har VÄRSTA planerna inför ikväll.. ;) mer om det senare! Vi är så jävla taggade!!! I alla fall.. nu sitter vi och dricker cola, ska snart hoppa in i duschen sen ska vi börja fixa oss som fan, måste vara skitsnygg ikväll verkligen!
Vad är era planer inför ikväll..?
.

Kommentarer
Postat av: Anonym

gud va fin!!! avundsjuk ju

2012-02-27 @ 18:10:41
Postat av: Dziupla

hallå Marilyn :) . Jag kommer från polska, Jag seri Din under lång tid. Jag kan skriva obegripligt På ditt språk, Men översätta denna på google translate xD . Jag ville fråga dig, som skulle ha gjort ett foto Med engagemang för mig? I skolan har jag arbetar för att göra, om hans idol. Och jag inte har min :( så jag tänkte om dig :) . Jag önskar bara att denna bild var: Du håller ett kort,och på det står skrivet: "Dla Dziuplowiczów" :)När du gör, så ladda upp den till din blogg. Jag kommer att vänta :* . Lovely Girl :) . kisses Marii ;*

2012-02-27 @ 20:25:58
Postat av: Anonym

är du och Sarah osams? har ni bråkat? :P kram <3 PS. du är sjukt fiiiiiin!!

2012-02-28 @ 09:13:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0