FREDAG!

Godmorgon lovers.. Jag har verkligen fasnat i den här grejen att jag aldrig " orkar gå till skolan " har verkligen totalt tappat lusten och orken för att varken gå till skolan eller plugga. Vill bara kunna sova hur länge jag vill, fixa mig i lugn takt och gå ut senare.. Tur att det är sportlov den här veckan då, behövs verkligen!!
.
En sak är posetiv i alla fall. Det är fredag idag! Woho. Och klockan är sju och jag sitter fortfarande här i handuk nyduschad och har inte börjat fixa mig alls, ska gå om en halvtimme.. kommer aldrig hinna.
.
Ha en bra dag! ♥
Jävlar! En gammal bild på mig och Sarah. År 2009 Hittade den längst bak i arkivet.

Kommentarer
Postat av: Calle

Men herregud kvinna sluta hänga med Sarah!

Hon är if mogen & snäll, medans du är fetaste bimbon & bitchig.. Äckel du kommer bli nerslagen, hoppas det .

2012-02-24 @ 10:08:57
Postat av: Cornis

Det är bara bra dd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:D

2012-02-24 @ 18:27:17
URL: http://Cornis.bloggo.nu
Postat av: Anonym

umgås du med fredrika persson?

2012-02-24 @ 19:09:24
Postat av: ib

Media kåt?

2012-02-29 @ 02:44:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0