18 februari 2012

Hej alla bitches! Funderar på att börja blogga igen.. får lite sug fram och tillbaka.

Det roliga är att jag fortfarande har ett antal läsare per dag även fast jag inte bloggar längre, sen hade jag lagt upp lite bilder från portugal på min kropp. (la upp bilder då och då så jag kunde ta dom i mobilen och lägga in dom på instagram) I alla fall så får jag en kommentar att jag är "en hora som söker uppmärksamhet´?" haha snälla! Tål inte folket lite hud eller? Tycker bara det är så jävla löjligt. Hade bikini på mig, okej om jag stog med trosor toppless och visade upp mig, eller det skulle i för sig inte göra något, det är ju upp till var och en som person hur man vill visa upp sig. 

Annars då? Jag har ju inte bloggat konstant på flera månader, men det har hänt massa saker. Posetiva och negativa, orkar tyvärr inte gå in på allt. Bloggar snart!
.

Kommentarer
Postat av: Anonym

JAAA börja blogga igen!!! :D

2012-02-18 @ 15:41:56
Postat av: linn

börja blogga igen!!:D

2012-02-19 @ 16:47:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0