Gårkvällen

Hej! Åkte till Matilda igår runt sju tiden, då fixade vi oss och sen så åkte vi hem till Emil. Var några vänner där och krökade hela kvällen! Det var kul :) Skulle egentligen dragit på fest i nacka men vi orkade verkligen inte det pga vädret! Idag har jag varit så sjukt bakis, knappast orkat ta mig upp ur sängen, fy... Druckit massa glas vatten och jag vet inte vad. Men tvingade mig till solariumet i alla fall, och sen köpte jag sushi. Smakade bättre än någonsin nu haha!! 

Ikväll ska jag förmodligen på Bio med Matilda, (som planerna ser ut nu) vi ska se berättelsen om Pi eller sune i grekland.. jobbigt val! Kollade på trailerna och båda verkar spännande. När jag tänker efter nu så var det hur längesen som helst jag var på bio, hmm.. Puss
Lite suddiga bilder från igår! Haha Matilda hade gjort världens gulligaste tårta när jag kom till henne där det stog " Murran 17 år" Ja, mina vänner kallar mig för Murran...

Kommentarer
Postat av: Anonym

grattis! åh vill se dig i lockigt i mitt huvve skulle du passa i det haha!!

2012-12-27 @ 16:24:43
Postat av: Anonym

kan inte du visa i ett videoinlägg dina skor och klänning? till nyår :D

2012-12-28 @ 14:14:42
Postat av: Sarah

De e så himla jobbigt o va bakis :P

2012-12-28 @ 23:53:31
URL: http://CheerSarah.devote.se
Postat av: Jennifer

Vilken härlig blogg! Kika gärna in på min! Kram!

2012-12-29 @ 12:48:15
URL: http://jcapdevila.blogg.se
Postat av: bella - en deprimerad tonåring

checka gärna in min blogg där jag skriver av mig om min OCD/depression sjukdom !

2012-12-30 @ 15:06:07
URL: http://tankarhitodit.blogg.se
Postat av: habib

BLOGGA!!

2012-12-30 @ 17:20:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0