jag lovade att inte falla fel igen, men jag gjorde det ändå

Hejhej, är inte på topp humör just nu. Vet inte varför faktiskt.. jag brukar alltid vara glad osv men nu är jag lite depp. Tror dock det ligger en anledning bakom det, men skitsamma! Tycker det är jätte tråkigt att skriva om min dag hela tiden haha känns som det är det min blogg handlar om "vad jag gör på dagarna" kanske inte det intressantaste..? Men efter vi hade slutat drog jag och Sarah och solade, sen drog vi förbi stan en sväng och käkade och kollade lite. Hittat dom perfekta nyårsskorna!! 
 
När jag kom hem chillade jag lite och kom nyss in från en 30 minuters powerwalk, jag är så duktig ibland :) nu ska jag hoppa in i duschen,  sen lägga mig i sängen och kolla en film. Ska bli så otroligt skönt! Puss
 
En bild på mig från min instagram idag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0