Jätte onödigt rörigt spännande inlägg

Hej sweets! 
 
Jag suger fan på att blogga haha... men det är väl ingen nyhet. Har helt enkelt inte orkat dom här dagarna och inte suttit speciellt mycket vid datan, min mobil är ju paj också så kan inte mobilblogga. Livet är roligt. Tur i alla fall att min nya mobil kommer snart, alla dessa beställningar som alltid ska ta 1000 år. Vad tänker dom med på dom där hemsidorna man beställer ifrån? Att man ska gå runt med en nokia 3310? Hemskt...
Idag är det i alla fall fredag och lilla Marilyn är alltid glad då, längtar alltid till helgen sen när dagen väl är inne så är allt bara ääääntligen. Haha, men snart är det jullov så får stå ut i skolan 2 veckor till. Ligger i sängen och degar just nu, jag börjar verkligen bli gammal känns det som.. skämt o sido. Fyller 17 år om 19 dagar, partyyy. Hade gärna fyllt 18 om 19 dagar menmen! Nu babblar jag bara på alldeles för mycket, ska fixa mig och sen åka in till stan och träffa Hanna. Puss 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0