Långt morgoninlägg

Godmorgon! Känner för att blogga såhär på morgonkvisten, vet inte varför fick bara något ryck i fingrarna. Igårkväll när jag gick och la mig så bestämde jag mig för att sätta klockan på 05.45 för att gå ut och springa, och det gjorde jag också!?!!! Vad är detta... Haha, har blivit helt galen. Ut i kylan och mörkret och sprang i en timme, fyfan vad jag är duktig! Nu är jag inne och har tagit en dusch. Duschen har aldrig varit skönare... Idag har jag jätte mycket att göra och jag känner mig rätt stressad, vara i skolan, åka och möta Matilda för att lämna/hämta saker, skriva ut och lämna ett CV, ansöka till en ny skola (kanske) Köpa en klänning.. osv. Kommer aldrig hinna med allt detta, och jag hatar verkligen att stressa. Men det vore skönt om jag hann med allt. Vi får höras ikväll helt enkelt, när jag har tid att uppdatera! Puss
 
<3

Kommentarer
Postat av: Hanna

Snygg bild förresten ;)

2012-12-05 @ 22:10:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0