Summer pics

Godkväll! Gaah.. har blivit så sjukt uttråkad av att bara sitta inne pågrund av den här jävla sjukan!! Jag vill ut och ha kul, får hoppas på det bästa imorgon! Har kollat på film, ätit massa godis, knarkat alvedon och smsat med min sötnos ikväll. Saknar han så mycket :( vi har inte träffats på jätte länge nu, inte bra! Får hoppas på att vi träffas imorgon  Kollade nu också appen i min telefon hur många dagar det är kvar tills jag och Sarah åker, 44 dagar kvar!!! Kan inte beskriva hur taggad jag är haha, vi har väntat på det här ända sen augusti när vi kom hem typ...?

Bjuder på lite bilder, ni har säkert sätt dom förut men dom är ju så härliga 





Taaaaaaagggaad!!!! Ni som aldrig har festat utomlands, det måste ni verkligen göra någon gång förr eller senare! En helt annan känsla (såklart) godare drinkar, hehe, roligare folk, allt!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Snälla kan du inte berätta hur en vanlig dag i portigal såg ut ?! :D puss

2012-04-09 @ 23:06:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0